۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۵۹

نظرنیا مطرح کرد:

رسالت جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی خطیر است

رسالت جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی خطیر است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: رسالت جوانان برای مقابله با هجمه های دشمن در فضای مجازی خطیر است.

حامد نظرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فضای مجازی میدان خوبی برای انتقال پیام های ارزشمند انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اگر جوانان ما قوی وارد این میدان شوند می توانیم افکار عمومی جهانیان را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت حضور متعهدانه جوانان ایرانی در فضای مجازی عنوان کرد: در این راستا رهبر معظم انقلاب با توجه به دغدغه های جدی که در این زمینه دارند اقدام به تشکیل شورای عالی فضای مجازی کردند که این امر حکایت از اهمیت حضور در این فضا برای ترویج آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دارد.

نظرنیا با تاکید بر اینکه به منظور حفظ و اشاعه‌ فرهنگ انقلاب اسلامی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، یادآور شد: یكی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها در این بخش فضای مجازی است.

وی به استفاده دشمن از این فضا برای ایجاد شبهات در اذهان جوانان و افکار عمومی دنیا اشاره کرد و گفت: دشمن انواع تهمت‌ها و افتراها را در این فضا طراحی كرده و انواع دروغ‌پردازی‌ها را برای اثرگذاری بر گروه‌ها و اقشار مختلف تدارک دیده است.

نظرنیا با تاکید بر اینکه رسالت جوانان ایرانی برای مقابله با این هجمه ها در فضای مجازی خطیر است، عنوان کرد: امید می رود برگزاری نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان بتواند گامی موثر در راستای تبیین منویات رهبری در این حوزه باشد.

مسئول کمیته پشتیبانی گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان با اشاره به اینکه این گردهمایی حاصل فعالیت چندین ماهه جوانان و جوان یاوران در بخشهای مختلف بوده است، عنوان کرد: کمیته پشتیبانی نیز در زمینه تامین اعتبار مورد نیاز و همچنین رایزنی با دستگاههای مختلف به طور جدی پیگیر امور گردهمایی بوده است.

نظرنیا با اشاره به فعالیت های موثر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان در طول سالهای اخیر عنوان کرد: این مجمع با هدایت و راهنمایی های حجت الاسلام میرعمادی منشا فعالیتها و برنامه های مهمی در حوزه جوانان بوده است.

کد خبر 2015586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha